Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

  1. Obecná ustanovení

Řád vymezuje vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, tedy upřesňuje práva a povinnosti mezi těmito smluvními stranami. Na jedné straně je prodávající - Zdzisław Krajewski, REGON: 62744763, se sídlem Drahénská 500, 417 31, Novosedlice, provozující jako scarlett.cz (dále jen prodávající nebo scarlett.cz), na na druhé straně je kupující (dále jen kupující). Prodávající a kupující (dále společně jen jako smluvní strany) uzavírají kupní smlouvu ve vztahu k tomuto řádu (dále jen řád).

Více informací o prodejci naleznete v sekci "kontakt" na stránkách obchodu https://www.scarlett.cz/kontakty/

.

Definice

Prodávající je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné ekonomické činnosti. Jedná se o podnikatele, který na základě kupní smlouvy přímo prodává zboží kupujícímu. Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel. Spotřebitelem je každý člověk (fyzická osoba), který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná.

Podnikatelem je každá osoba, která není spotřebitelem. Je to osoba, která samostatně provozuje obchodní činnost na vlastní účet a odpovědnost nebo jinak za účelem soustavného dosahování zisku. Za podnikatele se považuje mimo jiné: pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností nebo při samostatném výkonu svého povolání, nebo osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Podnikatelem je v souladu s těmito předpisy osoba jednající podle předchozí věty v rámci své podnikatelské činnosti. Uvede-li kupující v objednávce své identifikační číslo, bere na vědomí, že je vázán podmínkami uvedenými v předpisech pro podnikatele.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavírány v souladu s právem země, jejímž právem se vztah řídí. Sdružení, která nepodléhají předpisům, se řídí právem země, jejímž právem se sdružení řídí.

Kupující podáním objednávky stvrzuje, že se seznámil s těmito pravidly, jejichž nedílnou součástí je oznámení před uzavřením smlouvy, a výslovný souhlas místních úřadů (prorogační dohoda) a že s nimi výslovně souhlasí ve znění platném a platné v okamžiku odeslání objednávky.

Předpisy obdrží kupující v příloze potvrzení objednávky na e-mailovou adresu, kterou uvedl při odeslání objednávky, a daňový doklad s uvedením předmětu koupě a kupní ceny obdrží při převzetí zboží (daň. doklad splňující podmínky ohledně údajů takového daňového dokladu v souladu s příslušnými zákonnými ustanoveními bude součástí dodávky zboží).

  1. Oznámení před uzavřením smlouvy

Prodávající se zavazuje

a) náklady na komunikační prostředky na dálku se neliší od základní sazby uvedené v konkrétní smlouvě kupujícího s provozovatelem komunikačního prostředku, který kupující používá (například internetové nebo telefonní připojení). To znamená, že prodávající si neúčtuje žádné další služby za komunikaci při uzavírání smlouvy, to se netýká zaslání smlouvy. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady související s internetovým připojením, telefonní hovory) si hradí kupující sám.

b) požaduje uhrazení kupní ceny před převzetím předmětu koupě od prodávajícího nebo je třeba uhradit zálohu či jinou obdobnou platbu, je-li mezi účastníky smlouvy dohodnuto, nebo požaduje-li kupující plnění z pohledávek, které nejsou zahrnuty v obvyklé nabídce prodávajícího (např. zvláštní způsob doručení - doručení koupě předmětu).

c) prodávající neuzavře smlouvu, jejímž předmětem je opakované plnění, jedná-li se o takovou smlouvu, je třeba ji sjednat prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (t.j. zasláním e-mailu na adresu uvedenou na webových stránkách prodávajícího); .

e) ceny zboží uvedené na internetových stránkách www.scarlett.cz provozovaných prodávajícím jsou včetně DPH v době uzavření kupní smlouvy v Polsku spolu s případnými poplatky stanovenými zákonem, avšak náklady na dodání zakoupeného zboží položky se liší v závislosti na způsobu zvoleném kupujícím, poskytovateli dopravy a způsobu platby. V případě osobního odběru je poplatek 0 PLN. V případě rozdílů v sazbách DPH a částkách ve vztahu k ručení kupujícího je rozdíl v daňové povinnosti ponechán na kupujícím. Náklady na montáž kupovaného předmětu nejsou součástí kupní ceny.

f) je-li kupujícím spotřebitel, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy (není-li níže dohodnuto jinak) ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Kupující (spotřebitel) má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Ano, odstoupení od smlouvy musí kupující zaslat na adresu sídla prodávajícího.

g) spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:

- o poskytování služeb, které prodávající poskytl s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy,

- o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančních trhů, které prodávající nemůže ovlivnit a k nimž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

- o dodávce zboží, které bylo změněno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

- o dodávce zboží podléhajícího rychlé zkáze a zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

- o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; To však neplatí v případě pozdějších jiných než požadovaných oprav nebo dodání jiných než požadovaných náhradních dílů,

- o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

- o dodávce nebo využití volného času, poskytuje-li podnikatel tyto služby ve stanovené lhůtě,

- o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán prostřednictvím fyzického nosiče a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

- v případě odstoupení od smlouvy nese náklady spojené s navrácením zboží spotřebitel, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, pokud toto zboží nemůže být vráceno prostřednictvím běžná pošta vzhledem k jejich povaze;

- spotřebitel je povinen uhradit poměrnou částku ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování již započatých služeb;

- není-li spotřebitel spokojen s reklamací koupené věci, může se obrátit s reklamací na orgán dozoru nebo státního dozoru.

 

  1. Kupní smlouva

Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží prodávajícím na jeho webové stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím - spotřebitelem a přijetím objednávky; prodejce. V případě jakýchkoliv chyb při přenosu dat prodávající nenese odpovědnost. Prodávající je povinen neprodleně potvrdit přijetí objednávky kupujícímu elektronickou poštou na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím, toto potvrzení nemá vliv na vznik smlouvy; Toto potvrzení obsahuje v příloze aktuální znění předpisů. Výslednou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze se souhlasem obou stran nebo ze zákonných důvodů.

Před zasláním objednávky prodávajícímu může kupující zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, a to i z důvodu možnosti kupujícího zjišťovat a odstraňovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat“.

Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena doručením závazného souhlasu prodávajícího s tímto jeho návrhem na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím. kupujícího při zadávání objednávky.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito předpisy a že s nimi souhlasí. Na tyto předpisy je kupující dostatečně upozorněn před dokončením objednávky nebo před uzavřením kupní smlouvy, má tedy možnost se s předpisy seznámit.

Lhůta pro projednání reklamace se pozastavuje v případě, že prodávající neobdržel všechny podklady potřebné k projednání reklamace (části zboží, jiné podklady apod.). Prodávající je povinen si od kupujícího co nejdříve vyžádat další podklady. Lhůta je od tohoto data pozastavena, dokud kupující tyto doklady nepředloží.

Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy na základě smlouvy s kupujícím nebo v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo došlo k výrazná změna ceny (dodavatel zboží změnil cenu prodávajícího), objednávka se jeví jako nepravdivá (vykazuje znaky objednávky zadané robotem nebo hodnota objednávky výrazně převyšuje skutečné možnosti kupujícího), kupující, který zadal objednávka je považována za insolventní, majetek kupujícího je v konkurenci, z objednávky vyplývá, že kupující není oprávněnou osobou a v ostatních případech, kdy nelze po prodávajícím spravedlivě požadovat uzavření kupní smlouvy. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka odečtena z nákladů spojených se zrušením objednávky dle výše uvedených podmínek, převedena zpět na jeho účet nebo adresu a kupní smlouva nebude zrušena. uzavřel.

Kupující bere na vědomí, že mohou nastat situace, v jejichž důsledku nedojde k uzavření smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím, t.j. v případě, že kupující z důvodu chyby v interním prodejním řádu objedná zboží za chybně zveřejněnou cenu. V takovém případě Prodávající o této skutečnosti informuje Kupujícího.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit kupní smlouvu v případě zneužití osobních údajů, zneužití platební karty apod. nebo v důsledku zásahu správního či soudního orgánu. O takovém postupu bude kupující samozřejmě informován. Kupující bere na vědomí, že v takových případech nemůže dojít k řádnému uzavření kupní smlouvy.

Odešle-li prodávající zboží, předá zboží kupujícímu (podnikateli) prostřednictvím prvního dodavatele kupujícímu, čímž umožní kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy u přepravce, prodávající předá zakoupené zboží kupujícímu. kupující - prodávající až ve chvíli, kdy mu zboží předá dodavatel. Dodá-li prodávající větší množství věcí, které jsou předmětem koupě, nebo menší množství, než bylo ujednáno, je kupní smlouva uzavřena, a to i v případě přebytku zboží, ledaže kupující bez zbytečného odkladu (tj. nejpozději do 3. hodiny prokázaného doručení předmětu koupě kupujícímu).

Nedohodnou-li se strany na tom, jak má být zboží zabaleno, prodávající zabalí zakoupenou věc obvyklým způsobem; Nelze-li obvyklým způsobem určit, musí být zboží zabaleno tak, aby byly zachovány vlastnosti koupené věci a byla chráněna.

 

  1. Výrobní vada

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně výrobní vady se řídí obecně platnými ustanoveními.

Zakoupená věc je vadná, pokud nemá sjednané vlastnosti. Za vady se považuje i odlišné zpracování jiné věci a vady v dokladech nutných k užívání věci.

Právo kupujícího z důvodu výrobní vady zakládá vada, kterou má věc v době, kdy přechází nebezpečí škody na kupujícího, i když se projeví později. Právo kupujícího vzniká i následnou vadou, pouze pokud ji prodávající způsobil porušením svých povinností.

Prodávající odpovídá kupujícímu, který je spotřebitelem, za to, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá za to, že v době, kdy spotřebitel zboží převzal,

předmět koupě má vlastnosti, které si strany ujednaly ve smlouvě, a chybí-li ujednání, musí mít vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo očekával kupujícím vzhledem k povaze zboží nebo na základě povahy zboží. na základě inzerce připravené prodávajícím nebo výrobcem,

věc slouží k účelu, který prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

zboží je ve správném množství, míře nebo hmotnosti a

zboží splňuje zákonné požadavky.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat dodání nové věci bez vad, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat dodání nové věci bez vad. může požadovat pouze výměnu vadného dílu; není-li to možné, může od smlouvy odstoupit. Je-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Spotřebitel má právo na dodání nové věci nebo výměnu vadné součásti, a to i v případě, kdy jde o vadu odstranitelnou, nemůže-li věc řádně užívat, při opakovaném výskytu vady po opravě nebo při větším počtu vady. V takovém případě má spotřebitel rovněž právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže poskytnout novou věc, vyměnit vadnou součást nebo věc opravit, nebo v případě, že prodávající nezjedná opravu v přiměřené době nebo pokud by oprava vadné součásti způsobila pro spotřebitele značné potíže.

Právo z vadného provedení kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že věc má vadu, nebo pokud vadu sám způsobil.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit práva z vady, která se objeví u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada do šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc měla vadu již při převzetí.

Práva kupujícího - podnikatele, tedy každého kupujícího, který není spotřebitel, se řídí výhradně občanským zákoníkem, žádné z výše uvedených práv kupujícího - spotřebitele se nevztahuje na kupujícího - podnikatele, tedy kupujícího, který není spotřebitel.

Kupující podnikatel musí vadu oznámit neprodleně, bez zbytečného odkladu, po zjištění vady, nejpozději však do pěti pracovních dnů po prohlídce věci. V opačném případě je vada ohlášena pozdě, takže kupující nemůže uplatnit právo z vadného provedení.

V případě vady provedení, jde-li o vadu odstranitelnou, má kupující právo:

  • na opravu

  • na doplnění a pod.

  • na slevu

Kupující je povinen svou volbu práva oznámit oznámením vady, v opačném případě, tedy pokud tak kupující podnikatel neučiní, svou volbu neoznámí spolu s oznámením vady (tj. nejpozději do pěti pracovních dnů od zjištění závady). Jakmile si kupující zvolí způsob aplikace práva, nemůže je bez souhlasu prodávajícího změnit.

V případě podstatného porušení smlouvy nebo vadného provedení s nevratnou vadou má kupující právo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy. Občanský zákoník definuje, co se rozumí podstatným porušením smlouvy.

Kupující věc co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci prohlédne a ověří její vlastnosti a množství.

Nebezpečí škody přechází na kupujícího nejpozději při převzetí věci. Totéž platí, nepřevezme-li si kupující zboží, přestože mu prodávající umožnil věc užívat.

Škoda na věci, která vznikne po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího, nemá vliv na povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže prodávající porušil svou povinnost.

Prodlení jedné smluvní strany v souvislosti s převzetím věci vzniká tím, že druhá smluvní strana má právo zboží na účet prodlévající strany vhodným způsobem prodat, když bylo zdržující straně dáno. další přiměřenou dobu k převzetí. To platí i v případě, že je strana v prodlení s platbou, která je podmínkou předání zboží.

 

  1. Právo na odstoupení od smlouvy

Je-li kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (jako v případě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím - v internetovém obchodě), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy. o převzetí zboží. Lhůtu pro odstoupení od kupní smlouvy musí kupující - spotřebitel dodržet, a to i v případě, že je odstoupení kupujícího odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

Odstoupí-li kupující-spotřebitel od kupní smlouvy, musí prodávajícímu zaslat písemné odstoupení od smlouvy, které musí obsahovat informace o odstoupení od kupní smlouvy, ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu popř. adresu pro vrácení peněz.

Odstoupí-li kupující dle předchozích odstavců od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vyplývající ze zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob pravidelného standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 30 dnů od odstoupení kupujícího od kupní smlouvy, a to stejným způsobem, jakým prodávající od kupujícího přijal peněžní prostředky, není-li dohodnuto jinak. Prodávající si může s kupujícím vybrat z daných možností variantu, která s nejnižšími náklady na zaslání kupní ceny zpět kupujícímu stojí.

I v případě odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen vrátit, co na základě kupní smlouvy obdržel. V případě, že spotřebitel již nemůže vrátit zakoupenou věc v původním stavu, který odpovídá stavu k datu nákupu (např. zboží bylo mezitím zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout finanční náhradu výměnou za co už nelze utratit. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající vůči spotřebiteli uplatnit nárok na náhradu škody a započítat svůj nárok na vrácenou kupní cenu. V takovém případě prodávající spotřebiteli vrátí pouze sníženou kupní cenu. Do kupní ceny, která by měla být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst skutečné náklady spojené s vrácením zboží. Ustanovení tohoto odstavce platí i pro kupujícího podnikatele, tedy každého, kdo není spotřebitel.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku na zboží označené "nedostupné" v případě, že zboží již není možné dodat nebo nahradit jiným modelem nebo došlo k výrazné změně ceny a zákazník toto před uzavřením kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající o této situaci informuje zákazníka. Pokud již byla část nebo celá objednávka uhrazena, obdrží zákazník peníze zpět na svůj účet. Ustanovení tohoto odstavce platí i pro kupujícího podnikatele, tedy každého, kdo není spotřebitel.

 

  1. Dodací podmínky

Zboží si může vyzvednout pouze kupující.

Může být zasláno kurýrní službou

Předmět koupě může být kupujícímu zaslán jím zvolenou přepravní službou. Podmínkou je poskytnutí vybraného dopravce při přípravě objednávky nebo uzavření kupní smlouvy. Cena dopravy se odvíjí od aktuálního ceníku daného dodavatele v den zadání objednávky (cena dopravy je uvedena při uzavření kupní smlouvy).

 

  1. Ochrana osobních údajů

Údaje, které kupující prodávajícímu poskytne z důvodu uzavření kupní smlouvy, jsou prodávajícím uchovávány v souladu s obecně platnými předpisy. Kupující uzavřením kupní smlouvy souhlasí se zpracováním a uložením svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a další práva s těmito údaji související. Osobní údaje mohou být na základě písemné žádosti kupujícího odstraněny z databáze. Osobní údaje kupujícího jsou plně chráněny proti zneužití. Osobní údaje kupujícího nejsou předávány žádné další osobě. Výjimkou jsou externí dodavatelé, kteří získávají osobní údaje zákazníka v minimálním rozsahu, který je nutný k dodání zboží.

Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována po dobu nejméně pěti let od jejího uzavření, minimálně po dobu dle příslušných zákonných ustanovení pro úspěšné splnění, a není přístupná nezúčastněným třetím osobám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy vyplývají z těchto předpisů, ve kterých je tento proces srozumitelně popsán.

Prodávající může dále zpracovávat tzv „cookies“ za účelem usnadnění poskytování služeb informační společnosti v souladu s ustanoveními směrnice 95/46/ES za účelem „cookies“ nebo podobných nástrojů. Je také zajištěno, že uživatelé jsou informováni o informacích uložených na koncovém zařízení. Uživatelé mají možnost „cookies“ nebo jiné podobné nástroje odmítnout, v důsledku čehož nebudou ukládáni na jejich koncová zařízení, např. aktivací funkce anonymního prohlížení ve svém webovém prohlížeči.

Za účelem předcházení trestné činnosti a minimalizace škod si prodávající vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího ze zablokované IP adresy, pokud se tato IP adresa nachází v tzv. černá listina. V případě problémů s objednávkou může kupující kontaktovat prodávajícího prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonního čísla uvedeného na webové stránce.

 

  1. Prorogace

Účastníci smlouvy, kdy kupujícím je kupující-podnikatel, tedy každý kupující, který není spotřebitel, se dohodly, že při řešení sporu z této smlouvy soudem si účastníci smlouvy zvolili místní soudu následujícím způsobem. Místním soudem, který bude pouze projednávat spory vyplývající z této smlouvy mezi smluvními stranami, je Okresní soud v Teplicích, adresa: U Soudu 1450/11, 416 64 Teplice.

V případě přeshraničního obchodu, tedy při uzavření kupní smlouvy se subjektem, který není vnitřním subjektem (Česká republika), je kupujícím fyzická osoba s bydlištěm v zahraničí (mimo území ČR) nebo je fyzická osoba podnikající s místem podnikání mimo zahraničí (mimo území ČR), nebo právnická osoba se sídlem v zahraničí (mimo území ČR), účastníci smlouvy v souladu s čl. . 23 nařízení Rady (ES) č. 44/2001 ze dne 22. prosince 2000 o přidružení, uznávání a výkonu soudních rozhodnutí v občanských a obchodních věcech (nařízení Brusel I) si smluvní strany zvolily místní soud následovně. Místním soudem, který bude pouze projednávat spory vyplývající z této smlouvy mezi smluvními stranami, je Okresní soud v Teplicích, Česká republika. Okresní soud v Teplicích sídlí na adrese U Soudu 1450/11, 416 64 Teplice.

 

  1. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

Dojde-li mezi prodávajícím a kupujícím-spotřebitelem ke spotřebitelskému sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, má kupující-spotřebitel právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určeným mimosoudním orgánem, Dr. řešení spotřebitelských sporů.

Spotřebitel může rovněž využít platformu pro řešení sporů online zřízenou Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

  1. Závěrečná ustanovení

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy uvedené na internetových stránkách obchodu kupujícího. Informaci o stížnosti kupujícího zašle prodávající na adresu kupujícího uvedenou ve stížnosti.

Smluvní strany se dohodly na možnosti jednostranné změny předpisů, neboť pozdější změna může být nezbytná. V případě změny předpisů nemusí kupující se změnou souhlasit a závazek z tohoto důvodu ukončit (uplatní se ustanovení bodu VI předpisů - ve vztahu ke spotřebiteli všechna nařízení, v vztahu k podnikateli, pouze ty, které uvádějí, že se vztahují i ​​na něj) .

Tato pravidla platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den uzavření kupní smlouvy. Smlouva může být uzavřena v polštině i v jiných jazycích, pokud to neznemožňuje její uzavření.

Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo k věci, proto se kupující stává jejím vlastníkem až po zaplacení kupní ceny. Prodávající odevzdá kupujícímu věc, jakož i doklady, které se k věci vztahují, umožňující nabýt vlastnické právo k věci.

Tyto předpisy smí kupující uchovávat a reprodukovat pouze v souvislosti s kupní smlouvou. Uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí s předpisy platnými v den odeslání objednávky spolu s cenou objednaného zboží uvedenou v potvrzení objednávky, nebude-li v konkrétním případě dohodnuto jinak. Prodávající splní svou povinnost vrátit věc kupujícímu, pokud mu umožní nakládat s věcí v místě plnění a předem ho na to upozorní.

Tyto předpisy jsou platné od 1. června 2017.